POZYCJONOWANIE LOKALNYCH STRON WWW

POZYCJONOWANIE STRON WWW - co to takiego?

Posiadasz już stronę internetową i spodziewasz się, że teraz Twoi potencjalni klienci będą ją odwiedzać i dowiedzą się o Twojej ofercie.
Tylko, czy zastanawiałeś się, jak mają na Twoją stronę trafić?
To pozycjonowanie stron www sprawia, że strona jest widoczna w internecie, a klienci często ja odwiedzają.
Sam z pewnością wielokrotnie wyszukiwałeś interesującego Cię tematu w wyszukiwarce internetowej takiej jak gooogle, wp, onet lub netsprint.
Po wpisaniu w okienku wyszukawnego słowa lub słów i kliknięciu "szukaj" ukazały Ci się wyniki wyszukiwania na twoje zapytanie. Kliknąłeś w pierwszą, drugą lub trzecią pozycję i najprawdopodobniej znalazłeś już to czego szukałeś.
Jak widzisz zwykle interesują nas wyniki z pierwszej strony wyszukiwania, czasem, ale już o wiele rzadziej przechodzimy na stronę drugą, na trzecią już bardzo rzadko zaglądamy.

Reasumując, pozycjonowanie to czynności prowadzące do osiągnięcia wysokiej pozycji naszej strony w wynikach wyszukiwania. Realne efekty osiągniesz będąc w pierwszej dziesiątce pozycji.
Każdy właściciel strony, właśnie tam chciałby się znaleźć.

Czy lokalne, mełe firmy mają szansę na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej?

Oczywiście. Statystyki pokazują, że 95% konsumentów szuka w internecie firm lokalnych.
Pozycjonowanie stron lokalnych (local SEO), w celu znalezienia klientów z województwa, miasta, czy nawet dzielnicy jest jak najbardziej możliwe! W dodatku proces pozycjonowania w przypadku małych, lokalnych firm jest krótszy, tańszy i trwalszy, o czym często właściciele  firm lokalnych nie wiedzą.
Bardzo mało firm działających na rynku lokalnym korzysta z pozycjonowania własnej strony, tracąc przez to ogromną część swoich klientów. Dużo wydajesz na tradycyjną reklamę, nie wiesz jak pozyskać nowych klientów i wyprzedzić konkurencję?

Zastanów się nad pozycjonowaniem swojej strony.
Wyprzedź konkurencję. Być może będzie to Twój klucz do sukcesu.

Czy mogę samodzielnie pozycjonować swoją stronę?

Oczywiście, że tak.
Wymaga to jednak poświęcenia czasu na przyswojenie elementarnej wiedzy na temat seo, śledzenia for internetowych, wyszukiwaniu nowinek, czytaniu książek itp. Jeśli już taką wiedzę posiądziesz, to pamiętaj, że pozycjonowanie jest procesem złożonym, w którym najważniejsza jest systematyczność.

Jak długo trwa pozycjonowanie?

Różnie, miesiąc, dwa, pół roku, a czasem nigdy nie uda się stronie być w Top 10.
Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym.
Jeżeli ktoś obiecuje Ci, że za tydzień znajdziesz się w pierwszej dzisiątce, to uważaj bo faktycznie przez chwilę może tak być, a następnie Google Cię srogo ukarze za nienaturalny przyrost linków i Twoja strona albo wyleci z pierwszej setki wyników wyszkiwania albo zostanie trwale usunięta z wyszukiwarki.

Jak długo trzeba pozycjonować stronę?

Cały czas. Pozycjonowanie to inwestycja, od której może zależeć wielkość Twoich dochodów.
Poważne pozycjonowanie, to opieka nad Twoją stroną prowadzona przez specjalistów, która trwa kilka miesięcy lub kilka lat. Nawet jeżeli Twoja strona będzie już na pierwszej stronie w wyszukiwarce, to nie można zaprzestać pozycjonowania. Nagły brak przyrostu linków, na którym opiera się proces pozycjonowania może skutkować spadkiem  pozycji strony.
Ponadto pamiętaj, że masz konkurencję, która szybko może Cię wyprzedzić.

Od czego zależy pozycja strony w wyszukiwarce?

Jest wiele czynników, które mają na to wpływ. Według informacji google istnieje ponad 200 takich czynników o większym lub mniejszym  znaczeniu m. in. konkurencja, ilość linków prowadzących do strony, struktura strony i jej treść.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Dlatego, że pozycjonowanie zależy od tak wielu czynników nie da się określić jednoznacznie ceny.
Różne branże, różna cena.
Ceny wahają się od kilkunastu lub kilkudziesięciu złotych (firmy lokalne) do nawet kilkuset złotych za frazę w Top 10 wyszukiwarki (firmy ogólnopolskie).
Wycena fraz jest zupełnie darmowa, więc warto poprosić o taką wycenę proponując samemu frazy lub prosząc również o pomoc w ich wyborze.

Ważna informacja, o której powinieneś widzieć jest taka, że płacisz tylko za obecność frazy w Top 10.
Jeśli frazy są poza pierwszą 10 wyszukiwań, nie ponosisz żadnych kosztów.

Co to znaczy "optymalizacja strony"?

Według badań, aż 80% klientów trafia na naszą stronę z wyszukiwarki google.
Z tego powodu, zanim ropoczniemy proces pozycjonowania, warto, aby nasza witryna była nie tylko ładna "dla oka" ale również czytelna i przejrzysta dla wyszukiwarki internetowej. Z tego właśnie powodu, należy przeprowadzić jej optymalizację, czyli dostosowanie treści, kodu oraz grafik witryny, pod kątem wymogów wyszukiwarki.
Optymalizację witryny należy podzielić na optymalizację kodu, optymalizację treści oraz optymalizację grafik.
Czytelna witryna z czytelnym kodem, odpowiednio dobraną treścią oraz grafikami już na starcie uzyskuje lepsze wyniki w wyszkiwarce, co pozwala obniżyć koszty pozycjonowania strony i reklamy AdWords.

Ile zapłacisz za optymalizację strony?

Optymalizację strony wykonujemy nieodpłatnie dla klientów, którzy zamówią u nas także usługę pozycjonowania.